U Smile I Smile Kapitel 17

’’ Så vad sa vi nu? Ett program till ? Och om tittarna gillar det så kör vi en säsong till och sen så en film? Blir det bra Miley? Det ska bli roligt att jobba med dig igen! ’’ sa en man i 40 års åldern som hette Björn.

’’ Ja det var väl vad vi sa! ’’ svarade Maggie honom.

’’ Ska bli roligt att jobba med dig också, Björn!  Och om jag känner mina fans rätt så kommer det bli en säsong till och en film! ’’ sa jag med ett leendé.

Det skulle bli otroligt roligt att så göra det och framför allt att få göra mina fans som verkligen gillade Hannah Montana glada.

 

Det kändes så skönt att ta av sig peruken efter en lång dag, vi hade spelat in ett program idag.

Ni undrar säkert hur vi hann?

Jo vi började 08:00 imorse och höll på till klockan 00:00.

Alltså jätte länge.

Så man kan väl säga att jag är helot slut.

Det hade hänt otroligt mycket idag men det hade varit roligt.

Det kändes skönt att komma hem till vårt hus i LA igen och få lägga sig i sin egen säng.

Jag saknade Hawaii men det var ändå skönt att komma hem.

 

Jag vaknade på morgonen och kände mig otroligt utvilad.

Konstigt klockan var 15:00..

Det var inte likt mig att sova så länge.

Jag kollade min mobil lite och såg att det var den 19 Juni idag.

Alltså så släppdes Believe idag.

Undrar varför dem inte väckt mig?

Justin kanske redan är här?

Tänk så har dem åkt utan mig?

 

Ut ur duschen kom jag med en handduk runt kroppen trippande till min WIC.

Jag gick in där och tog fram kläder.

Svarta underkläder.

Jeans och en vit spets linne.

Snyggt tillsammans.

Jag sminkade mig lite snabb och satte upp håret i en svans sen så gick jag till min sko del i WICn och tog fram ett par mörk lila converse.

 

När jag gick nerför trappen hörde jag röster.

Justins, Scooters och Alfredos. Även Patties tror jag.

När jag kom ner för trappen och in i vardags rummet såg jag dem sitta där men det var någon som satt i min favorit fåtölj med ryggen vänd mot mig.

Jag hörde bara ett bekant skratt och såg ett svart hår.

’’ Selena är det du? ’’ ropade jag fram.

Stolen vände på dig och där satt hon, SELENA GOMEZ!

Gud vad jag saknat henne.

Hon ställde sig upp och sträckte ut armarna och jag sprang fram till henne och kramade om henne.

Jag kände verkligen hur tårarna bildaldes i mina  ögon och jag och Selena släppte varandra,

Det rann tårar för hennes kinder.

Mina tårar började rinna ner för mina kinder och jag slängde mig in i hennes famn.

Hela min sida som jag inte brydde mig om Liam hade gått bort nu och när jag såg henne så kom känslan där jag bara kände mig misslyckad.

 

’’När kommer Benson? ’’ frågade jag Selena.

Hon ryckte på axlarna och tryckte sig in på hennes konservation med Ashley.

Hon tryckte in ett kort sms där hon frågade när hon kom.

Ashley svarade kort där efter att hon inte kunde komma hon var tvungen att göra något s vi skulle träffas senare istället.

När hon skre senare så menade hon, antingen några dagar eller upp till månader.

Man hade liksom märk det så man kunde inte hoppas förens man säkert visste.

Jag saknade henne riktigt mycket.

Hade inte träffat henne sen nyår och det  var liksom flera månader sedan.

 

Vi satt i bilen på väg hem från ett möte.

Cody Simpson ville göra en duett med mig..

Inte rikitgt så jätte spännande men Maggie hade tvingat mig.

Selena hade mest skratta åt mitt lilla utbrott i bilen.

Medans Maggie hade fått damp på mig.

Mamma hade också blivit lite sur och inte uppskattat det direkt.

Medans jag och Selena fått skratt anfall.

 

’’ Du o ch Simpson i en duett? Skoja med mig! ’’ skrattade Justin fram.

’’ Jag vet, jag har panik! Jag ska spela in med den barnrumpan.! Snälla rädda mig!’’

Justin  virrade på huvudet medans han skrattade sjukt mycket.

Han gick genom vardagsrummet till hallen och hämtade sin mobil och kom sen tillbaka.

Han kollade på skärmen med ett leende och la sedan undan det.

Just då knackade det på dörren.

Jag reste mig upp och lämnade alla från mitt och Justisn crew bakom mig och gick för att öppna dörren.

Jag såg en man men det blev svart när jag skulle säga ’’ Hej’’

Någan hade slängt en säck över mig, jag sprattlade och skrek men kom inte loss.

Plötsligt blev det helt svart, hela jag stängdes av och jag svimmade.

______________________________________________________________

Vad hände där igentligen?

Komentera för mer!

Nu ska jag verkligen soooooova.

//Meeeeee

 

Trackback