U Smile I Smile Kapitel 11

 

''Hade du en tjej på ditt rum när du kom hem? Som satt och luktade på din tröja i din säng? hahhahaha! '' skrattade jag fram

Justin hade berättat det roliga minnet sen en vecka tillbaka när det hade varit en tjej i hans hotellrum.

'' Haha ja. Kan du bara fatta att hon har lyckats komma in på mitt hotellrum utan att bli upptäckt? Hon fick tröjan.. Hon ville inte släppa den!'' sa justin medans han skrattade.

Jag, Justin, Alfredo och Selena satt i mitt och Selenas hotellrum i sviten och snackade och skrattade.

Justins crew hade kommit till vårt hotell för att prata med oss om KCA som var om 2 veckor.

Det var faktist rikigt roligt, vi hade blivit som ett kompis gäng på bara 2 veckor i studion ungefär.

Ett riktigt glatt kompis gäng, vilket jag personligen tyckte var super roligt.

Hans crew hade visst berättat att vi skulle till Hawaii i en vecka efter KCA för pr:a med låten även en mini konsert.

Riktigt roligt enligt mig.

Jag tror faktist att Selena ska med också, om hon inte har någon konsert eller något så fick hon följa med.

Liam skulle jag få träffa nästa vecka för att jag skulle med Selena för hon skulle på turne nästa vecka hon hade haft paus denna veckan och turnen var slut nästa vecka.

Så jag skulle åka imorgon så medans dem andra pratade så packade jag lite.

Det var ju lika bra att passa på.

’’ Varför packar du ? ’’ frågade Alfredo

’’ Jag ska iväg imorgon, Selenas turné .’’ svarade jag medans jag rotade i en av mina många resväskor.

Jag hittade inte mina lila spets underkläder.. Vilket var så jäkla störigt.

Mamma visste inte heller var dem var så nu var det bara Noah kvar.

’’ Noah kom hiiiit nuu! ’’ ropade jag genom hotell sviten.

2 minuter efter så kom Noah lunkandes och frågade var det var.

Jag frågade henne om hon hade sett mina lila underkläder vilket hon inte hade.

Det var så störigt att jag inte hittade dem och att ingen hade sett dem.

Men vilka underkläder var det jag hade på mig idag.

Jag kollade ner lite i mitt svarta rätt så urringade linne och såg att jag hade mina lila spets underkläder.

Skrattet kom och jag började gå skrattandes in på mitt och Sels rum.

Blickarna vändes upp mot mig och jag såg hur mycket dem undrade vad det var jag skrattade åt.

’’ Jag var av med mina lilaunderkläder... Så hade jag dem på mig.’’ Sa jag medans jag skrattade.

Selena satt och skakade på huvudet medans Alfredo och Justin låg på golvet och skrattade.

’’ Det är verkligen så typiskt dig.. haha ! ’’ sa Selena medans hon skrattade.

Killarna hade slutat skratta så mycket men små skrattade ändå lite.

 

Jag och Selena satt och kollade på tvn och såg att det var Hannah Montana Forever på Disney.

Det fanns inget att kolla på så vi kollade på Disney vilket faktiskt var riktigt roligt.

Avsnittet handlade om när Lilly och Miley hade blivit antagna till collaget dem ville men Miley fick en film roll också.

Så hon valde film rollen. Men sen så kom hon tillbaka.

Det var roligt att kolla på såna saker man själv är med i, jag vet att det låter ego trippat men jag är inte ego jag tycker bara att det är roligt.

Efter Hannah Montana så var det inget roligt så vi gick över på MTV och såg att det var sån musik video time.

Just nu spelades Justins låt, Boyfriend.

Den var riktigt bra faktiskt .

Både Selena och jag satt och diggade genom hela låten.

’’ Inte visste jag att ni lyssnade på Bieber! ’’ hörde jag en röst säga som var väldigt bekant.

Jag hoppade till och detsamma gjorde Selena.

Vi kollade upp på personen och såg att det var Alfredo.

’’ Om du inte såg så var det på MTV ? Vad gör du här? ’’ sa Selena.

’’ Jo jag såg lilla du! Sötnos, jag har order från Scooter att jag skulle köra er till studion! Justin och Scooter ville visst träffa er!’’ sa Alfredo.

Jag gick i min USA One Piece och Selena gick i sin rosa One Piece.

Vi var som tur det sminkade.

I bilen så började Selenas mobil ringa. Hon kollade chokat på skärmen och visade vem det var.

Varför ringde han henne? Det var det vi båda undrade.

_______________________________________________________________________________________

Vem ringde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback