jag slutar/ tar en paus

seriöst?
är det meningen att jag ska hinna skriva klart hela denna novellen innan ni kommenterar?
jag kanske hinner skriva en till novell?
detta ä sjukt!
jag lägger flera timmar och jag tar bloggen framför mina kompisar för att mitt huvud gör så jäkla ont efter jag har skrivit 2 kapitelmm
men ändå fortsätter jag skriva typ 2 kapitel till...

om jag är på riktigt skrivhumör och glad så skriver jag oftast 2-5 kapitel om dagen.
så bara om ni hade kommenterat hade ni haft minst två kapitel om dagen?
om jag inte hade haft något annat!
jag har till och med fått alla fel på ett prov för att jag inte tränade.. jag skrev här istället?
det är sjukt! det vet ni va?

Vill ni att jag ska sluta skriva?
Är det, det ni vill jag ska göra?
då får ni precis som ni vill!
jag slutar!
Kommer kanske tillbaka någon gång!
Men ta detta som en paus!

Detta kommer vara länge länge!
Jag kommer såklart gå in och kolla ibland om ni har kommenterat! Det ända jag väntar på är en jäkla fucking fanskaps kommentar?
och det kan ni inte ge mig??
Det är sjukt!¨
då ger inte jag er kapitel så är det bara.'
rätt ska vara rätt.

så hejdå!
detta är inte mitt sista inlägg här.. men på ett tag så kommer det inte vara några inlägg här!
inte förens ni kommenterar....
sprid bloggen gör vad som helst. bara kommentera!

// Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback