SORRY!

hej, sorry att jag inte har skrivit på jätte länge.
men jag har kommit fram till att jag ska ta bort novellen och antagligen sluta skriva...
det här går inte.
jag skriver i flera timmar dagar på ett kapitel för att jag försöker skriva så långa som möjligt men sen så kommer vi till mitt huvud det gör ont bara jag skriver i en timme så det är det som gör att det tar så lång tid.
sen så har novellen blivit uttråkad och man blir ledsen av att skriva det.
men somsagt jag skriver länge på dagarna och va får jag ? inga kommentarer..
Kommentera och sprid bloggen..
Får jag 20 läsare idag blir jag underbart glad :D
Men kommentera och sprid bloggen.
Kommentera, antigen om jag ska sluta eller om jag ska hitta ny insperation och skriva en ny, sen så ideer har idetorka också!!  :/
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback