Im back, Chapter 3 PART 1


JUSTINS PERSPEKTIV:
'' Justin, jag vill åka hem''
'' Om du vill det kom till oss igen <3 du är inte redo för detta innu. redo för att spela in en film.''
'' Har du mamma i närheten?''
'' Ja hon sitter bredvid vill du snacka med henne?''
'' Ja,snälla Justin jag måste snacka med henne.''

( bara Lovisas perspektiv nu när dem pratar! sen går det tillbaka till Justin igen ! )
'' Hej gumman, hur är det? Jag har hört dig och Justin snacka''
'' Mamma, jag vill komma tillbaka igen. jag är inte redo och jag är rädd för att göra fel och för den scenen.''
'' Jag ska prata med pappa, klart du får komma hem. Vänta lite bara. så ska jag prata med pappa.''

'' Pappa ringer regisören nu och så kommer du hem imorgon. Flyget går... Huh Justin när går flyget... Flyget går halv sju på morgonen!''
'' Vi ses imorgon. Jag smsar när jag är på flyget. Puss mamma. <3''
''Puss gumman love you <3''
Justins Perspektiv:
Ja Lovisa skulle komma tillbaka igen och sjunga overboard med mig .
Jag orkar verkligen inte med Selena.
Hon klänger på mig så fort hon får chansen.
''Justin, varför ska bitchen komma tillbaka? Vi hade det så bra ? Tur att vi träffas på scenen och på dagarna. Men det blir inte detsamma på nätterna.''
Ni tror säkert att jag och Selena va värsta kärleksparet så som hon pratade men vi var inte enns kompisar enligt mig.
Hon hade fått ta Lovisas plats i mitt rum för vi hade inte fler rum vi kunde boka här på hotellet.
Snart så blir det bussarna igen, det blir det direkt när Lovisa kommer tillbaka.
Gid vad jag saknar henne.
Varje gång jag kramar henne,hör hennes röst och tar hennes hand eller vad som helst så pirrar det i magen.
jag kan inte gilla henne? Eller?
'' Justin, går du och Carin och hämtar Lovisa?''
Jag,Carin och Kenny gick genom flygplatsen till gate 4 där Lovisa skulle komma.
Christian och Caitlin hade varit tvungna att åka hem i går så Lovisa fick åka själv.
Jag såg henne stå där, hon kollade runt och tillslut mötte hon min blick och sprang mot mig och kastade sig rakt in i min famn och jag kände nu hennes underbara doft.
Hon luktar så specielt så underbart åh gud vad jag gillar henne, Lovisa Braun.
LOVISAS PERSPEKTIV:
Att vara i Justins famn igen var underbart.
Att få känna hans speciela underbara doft var underbart.
Jag gillar verkligen han, Justin Bieber.
Att få vara tillbaka igänget igen och vara i bussarna var underbart härligt.
Jag hade verklugen saknat dem.
Jag och Justin delade sovrum igen  och det var underbart.
Nu kände jag mig hel igen jag var tillbaka i gänget, är jag hör hemma.
_____________________________________________________________
Jätte kort men jag ska äta nu sen sova!¨
Så hon kom hem igen! Var det bra/dåligt?
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

diggar novellen , du skriver bra :)

läs gärna min ! :)

2012-02-27 @ 18:18:27
URL: http://bieberdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback