U Smile I Smile Kapitel 65 - THE END

15 ÅR SENARE:

Det hade gått 15 år, Alice var 15 år och hade redan pojkvän.

Han var världens  gulligaste, fast dcet kanske inte var så jätte konstigt när det var Selena och Ryans son Brian.

Både jag och Selena var helt överlyckliga att det hade blivit dem två tillslut.

Alice hade velat fram och tillbaka mellan Brian och en annan kille, men tillslut hade det blivit Brian.

Den andre killen var inte bra för henne, då han rökte, festade varje kväll och snodde bilar med mera.

Så det var såklart skönt att det hade blivit Brian.

Både Alice och Justin hade varit i New York under helgen för att spela in musik till Alices album som släpps i höst.

Det var nu maj och albumet skulle släppas i september.

Ja, Alice sjöng.

Jag menar hon har två musikaliska föräldrar varför skulle inte hon få en sångkarriär.

Hon var riktigt duktig och var redan känd över hela världen. Men såklart inte kändare än Justin.

Han var så känd som han kunde bli nu och han bokstavlingen njöt av det.

Men det kan man ju förstå.

 

En timme senare smälldes dörren igen och in stormades kom en arg Alice och en glad Justin.

Justin kom direkt in till mig som satt i vardagsrummet.

’’ Vad var det med henne?’’ frågade jag.

’’ Hon blev sur för att jag sa att hon inte fick åka till Canada imorgon. Jag menar hon ska ju på möte med Disney. ’’ svarade Justin.

Alice blev verkligen sur för lilla minsta grej just nu och särklilt under den veckan hon hade mens också.

Då var hon som värst hon blev sur för allting, lydde inte oss, inte för att vi ahde så mycket regeler, och kunde helt plötsligt få för sig att ta första bästa plan till Canada och träffa Brian och vara där i  en månad.

Hon hade gjort det en gång, men då hade dem inte stannat i Canada utan rymt  till något land i Europa och varit där i över en månad innan vi hade ått tag i henne.

När hon kommit hem igen så hade hon fått utegångsförbud och ja då var hon rosenrasande.

Ingen rolig månad då kan man säga.

Nu hade hon inte blivit lugnare direkt, hon hade fått för sig att hon var tvungen att bli av med sin oskuld när som helst för att alla hennes kompisar redan hade blivit av med den, utom en, Nelly.

Hon hade inte blivit av med den och alltså så pratade dem två om det hela tiden att dem skulle rymma till en nattklubb, dricka sig fulla och sedan ha sex men någon random kille.

Men såklart så tillöt inte jag och Justin det, hennes oskuld skulle förloras på något mer normalt sett.

Eller alla tjejer blev av med dne så nu för tiden, men inte att min lille tjej skulle bli av emd den så.

Eller hon var inte så liten längre, hon var 15 år.

 

Men nu kanske ni undrar vad som har hänt dem här femton åren:

Justin har friat till mig och vi gifte oss för  10 år sedan.

Alice och Selena var brudtärnor och Ryan och Chaz var Justins best mans.

Det var verkligen ett underbart bröllop.

Samma år som jag och Justin gift oss hade även Ryan och Selena gift sig.

Jag och Ashley hade varit brudtärnor och Chaz och Justin bestmans.

Det bröllopet hade varit lika fint osm mitt och Justins.

 

Alice har ju växt och ett tag var hon en jäklig tonåring, ingenting vi sa gick för henne och åt inte ens samma saker som oss.

Utan levde på sallad i flera veckor innan vi fick pratat med henne. Sen började hon äta normalt.

 

Alice hade haft sin första turné och hon hade verkligen skött det super bra.

 

Nu till Noah.

Mellan henne och Christian höll det fortfarande, dem var förlovade och Noah var gravid, för tredje gången.

Ja dme hade tre barn, jag förstår inte hur dem bara kan göra och göra en massa bebisar och hur hon orkar föda dem.

Som ni säkert vet så var ju jag helt slut efter att jag fött Alice, så jag örstår inte hur Noah orkar föda tre stcyekn, det var ju inte det att det var jobbigt att ha sex så att dem blev till.

Det avr ju bara skönt, men hur hon orkade ta hand om alla och allting, det du.

 

Mamma och pappa hade skilt sig för att dem inte funkade ihop längre.

Mamma lever ensam fortfarande men pappa har träffat en riktigt bitch som fick honom att flytta ändå till Storbrittannien i Europa.

Så nu träffar jag aldrig min pappa längre, vilket är synd.

Jag saknar honom men det är väl sådant man får ta.

 

Jag och Justin har köpt ett hus i Stratford där Selena, Ryan, Brian, Chaz och alla från Justins familj bor, så voi planerar att flytta dit i sommar.

Alice vet inget innu utan vi ska berätta det för henne snart.

Jag undrar så hur hon kommer ta det, antingen så blir hon jätte glad, eller så blir homn jätte deppig och vill inte för att hon måste lämna alla sina kompisar här.

Vi har även tänkt på hennes karriär men fått klartecken att det ör okej att flytta ditt imed att Justin kan så mcykets å han kan hjälpa henne, och detsamma med mig såklart.

Men att hon kommer behöva åka till L.A med jämna mellanrum men det blir inget problem. Det lär ju jag och Justin också behöva så det blir inget problemo.

 

Jag kröp ner under täcket och kände strax där efter hur Justin kröp ner bredvid mig.

Innifår Alice rum hördes en massa skratt och prat.

Även kyss-ljud. Ja kyss-ljud.

Brian hade kommit till L.A idag tillsammans med Selena då hon skulle på något möte.

Så direkt hade Brian kommit hit och Selena hade åkt till sin mamma för att hälsa på henne.

När det började höras stön där innefrån, och inte var dem låga heller, reste jag mig upp ur sängen och gick ut genom dörren och en liten bit ner i korridorren så jag var utanflr Alice rum knackade jag på dörren och öppnade dne sedan.

’’ Vissa folk försöker faktiskt sova i det här huset och dte borde ni också. Det är en dag imorgon och du ska upp tidigt imorgon Alice. Så sluta med det ni nu håller på med och sov. ’’ sa jag strängt.

I sängen låg Alice över Brian i bara ett par spetstrosor, som förresten var helt genomskinliga.

Utan bh låg hon också, det var inte likt henne, men jag vet själv hur jag avr när jag var tillsammans med Justin.

Då ville man bara visa sig våglig, när man inte var det egentligen, det är så typiskt när man är i den åldern.

Jag gick ut genom dörren och stängde den och gick sedan till mitt och Justins rum.

Justin sträckte ut armarna mot mig och jag kröp upp i hans famn.

Jag la mitt huvud på hans bröst och slappnade av.

’’ Jag älskar dig så mycket att det gör ont älskling’’ viskade Justin.

’’ Jag älskar dig mer och ja det går.’’ Viskade jag tillbaka.

’’ Vi för evigt.’’ Sa jag.

’’ When you smile i smile.’’ Sa vi båda samtidigt och sedan möttes våra läppar i en kyss.

_______________________________________________________________________________________

Nu är den slut <3

Kommentera verkligen hur mycket som helst nu så ska ni se att nya novellen kommer ut fortare än vad ni tror ;) <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

9ty890gofigouibuvinkan inte fatta att den är slut! men alla kapitlen har varit lika bra babe! <3

2012-12-21 @ 01:39:18
Postat av: Elin

Sjukt bra slut älskar verkligen denna novellen! :) <3

2012-12-21 @ 12:02:54
URL: http://aboutmylifee.devote.se
Postat av: Anonym

Nej, jag har läst hela på 3 dagar, den får inte vara slut D: :(((((((

2012-12-23 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback