U Smile I Smile Kapitel 62

Gubben som visade var glad.

Vadå menade testet att jag var gravid?

Jag tappade ner testet på golvet och kände tårarna börja rinna på mina kinder.

Justin kom in i badrummet och när han fick se mig sitta och gråta så kastade han sig ner på huk framför mig.

Testet som låg bredvid toaletten tog han upp i handen.

Han ögon spärrades upp när han såg den glada gubben.

’’ Bli inte sur Justin. Det är mitt fel. Du måste hata mig. Jag kan lämna när du vill.’’ Snyftade jag fram.

Man hörde nog inte mig så mycket jag hulkade och snyftade.

Tårarna forsade ner för kinderna på mig.

Detta är inte sant, jag Miley Cyrus, 18 är gravid.

Justin Bieber, 20 år, ska bli pappa.

Ni hör hur det låter.

Detta går inte.

’’ Varför skulle jag bli sur på dig? Det är lika mycket mitt fel. Det gör inte, förstår du? Vi kan göra abort om du vill.’’

När han sa abort så spärrades mina ögon upp.

’’ Döda ett barn som är skapat av oss? Barnet kommer bli det vackraste i hela världen, aldrig i hela världen att jag kommer döda dig. Men jag vet inte. Jag är 18, du är 20. Det är ungt. ’’ snyftade jag.

’’ Jag tycker inte heller om abort. Men vill du inte, så gör vi abort. Det är ändå du som kommer få gå med en stor mage. Visst våra karriärer kanske inte går så jätte bra. Men vi klara det tillsammans. Hör du det älskling?’’ sa Justin allvarligt.

Jag nickade och borrade sedan in huvudet i hans hals.

’’ Nu är jag också gravid. Vi är gravida tillsammans.’’ Sa jag till Selena genom skype.

’’ Va? Är du? Gud vad roligt!’’ log Selena.

Ja, Selena är gravid. Hon fick reda på det i Thailand.

Så alltså är vi gravid båda två nu.

’’ Är du glad? Eller är det jobbigt?’’ frågade Selena.

’’ Det var jobbigt i början, men nu är jag bara skit glad. Kan inte vänta tills den lille bebisen kommer ut.’’ Log jag.

’’ Ungefär så jag känner. Men det är ju 9 månader kvar.’’ Skrattade Selena.

’’ ja jag vet. Vad vill du ha? Tjej eller kille?’’ frågade jag.

’’ Kille, helt klart. Du då?’’

’’ Tjej helt klart!’’

’’ Bra då kan dem bli tillsammans sen.’’ Skrattade Selena.

’’ Ja! Det hade varit grymt.’’ Skrattade jag.

Dörren smälldes igen och jag hörde hur Justin la sina nycklar på bordet i hallen.

Efter en liten stund kom han in i vardagsrummet och satte sig bredvid mig.

Selena log mot honom och sa:

’’ Grattis pappan’’

Justin log stolt mot webbkameran och sa:

’’ Tack, och grattis själv mamman.’’

Selena började skratta och Justin kysste mig på hjässan innan han reste sig upp och snart hörde jag hur han gick upp för trappen.

 

Jag och Selena hade pratat en stund till innan vi avslutade och jag hade gått upp och lagt mig i sängen.

Justin var på toaletten och hade precis duschat när jag kände illamåendet komma upp i halsen.

Jag reste mig snabbt upp och satte handen för munnen.

Dörren in till toaletten öppnade jag fort och öppnade fort toalett locket och slängde mig sedan ner på knä framför toaletten.

Spyan åkte ner i toalettstolen och Justin kom upp bakom mig och höll ännu en gång undan mitt hår och smekte mig panna.

Okej, nu tror jag på riktigt att jag är gravid.

Det är tredje gången idag jag spyr.

Skulle det vara såhär under hela graviditeten? Det hoppas jag verkligen inte.

Tänk så på galan på fredag så måste jag spy när jag står på röda mattan?

Men varför skulle jag ha sådan otur?

Varför inte, jag menar det är inte ofta jag har tur.

När jag spytt klart så spolade jag och borstade sedan tänderna.

’’ Hur mår du älskling?’’ frågade Justin.

Han stog framför mig med bara ett par mjukisbyxor.

Hans mage var så snygg att det inte är sant.

’’ Bra.’’ Log jag.

Justin kysste mig när jag borstat klart mina tänder och jag besvarade den ju såklart.

 

’’ God natt älskling’’ sa jag till Justin.

Han sa detsamma till mig och la sedan händerna på min mage och började smeka den.

’’ Kan inte bara den lille komma ut nu? Jag vet att det är nio månader kvar men jag vill ha ut henne nu.’’ Sade Justin.

’’ Henne?’’ skrattade jag.

’’ Ja det måste vara en tjej. Jag vill ha en liten mini- du att skämma bort. Jag vill ha en prinsessa till.’’ Skrattade Justin.

’’ Om jag vill ha en kille då? ’’ skrattade jag.

Nu ville jag ju också ha en kille, men jag känner bara för att skoja med honom.

’’ Det vill du inte alls det.’’ Sa Justin allvarligt.

’’ Nej det vill jag inte. Fast visst, det gör ju inget om vi får en kille. Men jag vill mest ha en tjej. ’’ svarade jag.

Han sken upp i ett leende och kysste mig sedan en gång till och bara några sekunder efter så sov han.

Jag, Miley Cyrus ska bli mamma. Det är helt sjukt att säga.

____________________________________________________________

Jag vet jätte kort, men jag ville bara få upp det!

Vad tycker ni om att dem ska få barn? Blir ni glada då? :)

Vad tycker ni det ska bli? Tjej eller kille? Jag vet redan vad jag vill att det ska bli men roligt att veta vad ni tycker.

Tycker ni jag ska spola fram till när banet föds nu eller ska jag skriva under alla dem månaderna? Det lär bli långtråkigt då.

Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

spola fram helt klart fö nu när jag salt t mina vänner o läsa novellen så vill man ju nt dom ska tck det e låååångtrågigt såå snälla spola fram.....o din updatering e helt klart bäst love it.........o kille önskar ja ha det / från ditt största fan

2012-12-09 @ 08:31:21
Postat av: Bieber ! <3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER! <3

2012-12-09 @ 12:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback