U Smile I Smile Kapitel 61

1 månad senare:

MILEYS PERSPEKTIV:

’’ Åh älskling jag har saknat dig så mycket.’’ Snyftade jag.

’’ Jag har saknat dig också.’’ Sa Justin och borrade in sitt huvud i min nacke.

Under denna månaden så hade jag varit ute på min lilla mini-turné.

Men den hade inte börjat så bra, som ni säkert vet.

Nick hade kommit och våldtagit mig nästa, även slagit mig så mycket att jag behövt sy i mitt huvud och så hade jag svimmat.

Jag hade legat avsvimmad i ungefär 2 timmar.

Nu var vi hemma och jag skulle flytta in hos Justin.

Vi hade bestämt att vi trivdes så bra i hans hus att vi bara skulle flytta in mina kläder och sedan var allting klart.

Vi hann in kramas så länge innan jag kände illamåendet komma upp i halsen.

Jag satte handen för munnen och sprang in på toaletten och kastade mig ner framför toalett stolen.

Det brände i min hals när spyan åkte ner i toan.

Justin kom snabbt efter mig och tog tag i mitt hår med ena handen och smekte min panna med den andra.

Jag hade spytt varje dag i fem dagar nu.

Mamma trodde det var kräksjukan men jag hade inte ont i magen eller något annat och spydde bara en gång per dag.

Jag tror att mamma misstänkte att jag var gravid, men det gjorde inte jag.

Varför skulle jag ha blivit gravid? Jag tar ju mina p-piller.

Dem måste hjälpa mot det.

När jag spytt klart så reste  jag mig upp, stängde ner toalettlocket och spolade.

Jag startade kranen och tvättade va mitt huvud med vatten och bortstade sedan tänderna.

’’ Har du spytt ofta?’’ frågade Justin oroligt.

’’ Varenda dag i fem dagar nu. Mne bara en gång om dagen. Mamma misstänker att jag är gravid.’’

Justin grimaserade.

’’ Du kanske ska göra ett graviditetstest?’’

’’ Nej jag vågar inte.’’ Svarade jag.

’’ Det är väl bättre att vi får veta än om vi får reda på det när din mage blir större? Om du nu är gravid. Och det är inte så farligt om du skulle vara det. Jag vill har barn, du vill ha barn. Visst våra karriärer kanske inte går uppför så mycket, men vi klara det tillsammans. Snälla? Ska jag be mamma köpa ett?’’

Jag skakade på huvdet.

’’ Jag ber mamma köpa det. Noah kan komma förbi med det sen.’’

 

En timme hade gått sedan jag ringt mamma och bett henne åka och köpa ett test och Noah var nu på väg.

Mamma hade inte blivit sur, hon hade blivit glad att jag vågade göra testet.

Då hon vet att jag inte vågar sådana grejer.

Det knackade på dörren och i nästa sekund så var Noah och Christian inne i vardagsrummet där vi satt.

Justin med sin mobil i handen och jag och bet på mina naglar, fast att jag inte fick det.

Min stylist hade sagt till mig att jag absolut inte fick bita på mina naglar nu innan galan på fredag.

Ja jag ska på gala på fredag.

Justin skulle inte med så jag skulle gå själv.

Eller Justin skulle gå själv han också.

Det var AMA.

’’ Lycka till.’’ Mumlade Noah mot mitt hår när jag gick in på toaletten och Noah och Chris försvann ut genom dörren igen.

Det stog att jag skulle kissa på testet, så jag gjorde det.

Man skulle vänta 3 minuter och sedan pep testen, och då fick man se om man var fravid.

Visade testet en glad gubbe, var man gravid. Visade testet en ledsen gubbe, var man inte gravid.

Jag la stickan på vasken och gick sedan ut till Justin.

Testet skulle pipa när det var klart.

Justins armar var utsträckta mot mig när jag kom.

Jag kröp upp i hans famn och Justins starcka armar slingrades snabbt runt om min midja.

’’ Det kommer bli bra.’’ Mumlade han mot mitt hår.

’’ Nej det kommer det inte. Din karriär kommer förstöras bara för att vi var oansvarliga.’’ Snyftade jag.

Jag hörde stickan pipa inne i badrummet och kastade mig in dör och tog upp den.

Gubben som visades var..

_________________________________________________________________________

Vilken gubbe visades? Vilken hoppas ni på? :)

Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:( ledsen hoppas jag på

2012-12-08 @ 15:13:27
Postat av: Ida

Meeeeeeeeeer!!!!!!! :)

2012-12-08 @ 15:32:53
Postat av: Anonym

glad snälla då skulle ja tipsa alla my friend o läsa denna novell lovar det skulle bli mer drama o spänning om det blir gladgubbe aannars äre bara ledsen jaja bra dåe glad snälla

2012-12-08 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback