U Smiel I Smile Kaitel 64

’’ Åh hon är så söt’’ utbrast Pattie och mamma på samma gång.

Det hade nu gått två dagar sedan Alice föddes och nu var första gången mamma och Pattie fick träffa henne.

Jag gav henne till Pattie och gick sedan in i köket där Justin var.

Jag gick bakom honom och slöt sedan mina armar runt hans midja när jag stog upptryckt mit hans rygg.

Han höll på att skaka välling.

Ja, Alice hade redan börjat med välling.

Jag tyckte inte om att amma så det var inte riktig välling hon fick utan en mjökl vällning typ.

Det är svårt att förklara.

 

Mamma och Pattie hade åkt hem för ungefär 10 minuter sedan, dem hade varit här i flera timmar.

Jag gick direkt upp till sängen och klädde av mig alla mina kläder utom mina trosor.

Det var kväll, så att jag kunde lika bra gå och lägga mig.

Alice var där nere med Justin, så henne gick det ingen nöd på.

 Jag hann gå i och borsta tänderna innan Justin kom in i rummet med Alice på armen.

Innan mamma och Pattie kommit så hade vi monterat upp Alice spjälsäng och bäddat den.

Så Justin la ner Alice i sängen och gick sedan in och borstade tänderna.

Jag la mig ner i sängen och drog täcket över mig.

Justin kom ut och kröp ner bredvid mig och la sitt huvud på mitt bröst.

’’ Du veta att jag måste ha mjölk innan alla mjölk från dian bröst går ut va?’’ sa Justin plötsligt.

’’ Nej det visste jag inte och nej det ska du inte ha eller.’’

’’ Snälla älskling. Snäääääälla!’’ sa Justin med hundvalps ögon.

’’ Okej, kanske’’ muttrade jag.

Justin sken upp och började kyssa mig i hela ansiktet.

Han gick längre ner tills han kom till mitt ena bröst och ner till bröst vårtan och började sedan suga.

 

Nästa morgon när jag vaknade låg Justin bredvid mig med Alice i famnen.

Dem båda två var vakna så jag vände mig mot dem och möttes av Justins leende.

’’ God morgon älskling’’

Jag lutade mig mot hans bröstkorg och Justin la ner Alice på mitt bröst och la sedan händerna på min mage.

Alice började fingra på mig och trevade sig fram till min hals och lutade sig sedan ner så att hon låg med huvudet mot mitt bröst och somnade där.

’’ Tänk att vi två har gjort denna sötnos’’ mumlade Justin mot mitt hår.

’’ Ja det är sjukt. Att vi kan ha gjort detta barn är helt sjukt. Men Pattie sa att hon var lik oss båda och detsamma sa mamma. Så jag hoppas verkligen att det håller i sig.’’

’’Hur gör vi nästa vecka, det är gala och Alice kan inte följa med.’’ Frågade Justin.

’’ Vi frågar mamma eller Patte bara. Det går säkert bra. Även fast jag inte vill lämna henne.’’ Svarade jag.

’’ Det vill inte jag heller, och särskilt inte nu när hon bara kommer vara en vecka. Det känns inte bra. Men jag ska prata med Scooter om jag verkligen måste gå.’’ Sa Justin.

Jag nickade och sa att jag skulle fråga Maggie det också.

Hoppas verkligen att det går bra.

 

En timme senare så sprang jag runt och städade och Justin och Alice bytte lakan i vår säng.

Eller dem lekte mest men fixade det tillslut.

Jag dammsög just klart sista rummet när jag hörde det knacka på dörren.

Jag gick ut till hallen och öppnade dörren.

Jag fick en chock när jag såg vem det var.. Eller vilka.


Kommentarer
Postat av: Tilde!!^^

ÄNTLIGEN JÄTTE BRA!!!! <3

2012-12-18 @ 19:25:27
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer

2012-12-19 @ 14:57:34
Postat av: Ida

Meeeer du är as bra!! :)

2012-12-20 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback