TACK!

Jag har nu skrivit klart min första novell och det sista kapitlet ligger och väntar på att få publiceras!
Det har varit riktigt roligt att skriva den och jag hoppas verkligen att alla ni  stannar kvar nu när nästa novell börjar!
Imed att det är jullov nu så hoppas jag att upptateringen blir bra, men jag ska flytta. Men jag ska vara hos mamma mycket så det kommer säkert flera stycken nu under jullovet.
 
Som säkert många redan vet så ska jag ju börja med en ny novell, jag har valt att den ska heta I Will Catch You If You Fall.
Jag skrev en prolog innan, men hittar inte den nu så jag måste skriva om den.. 
Så lyckad är jag, men jag börjar med den direkt!
Prologen och kapitel 1 kommer ikväll, kanske även kapitel 2? Vem vet vad jag får fnatt inatt ;) <3
Men puss, och läs sista kapitlet under och kommentera vad ni tycker!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ! <3

Ska du inte göra en epilog? (stavn)

2012-12-23 @ 02:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback