SVAR PÅ TAL!

fuck har väntat flera dagar -_-aso hatadinblogg.com o.o
 
Svar: Jag vet att ni har fått vänta flera dagar, men i torsdags åkte jag till mamma och fixade min hund och  packade och allting. Gick inte och la mig förens halv ett nästan.
I Fredags hade jag klockan på 7 tror jag och när jag gck upp så duschade jag och sedan packade jag och mamma bilen för att sedan åka och lämna några hundar och sen sitta i bilen i 2 timmar. Sen så packade vi ut bilen och flyttade allting till den bilen vi skulle åka i me våra kompisar, sedan åkte vi i 7 timmar  upp till Stockholm...
Så i fredags hade jag fullt upp.
Igår så var jag inne på Stockholm hundmässa i flera timmar och sedan satte vi oss i bilen och åkte typ 8 timmar i snö kaos.
Jag somnade i bilen för att jag var så trött efter att ha gått upp klockan  06:00 och sedan varit i gång hela dagen.
När vi åkt till det stället vi ställde vår bil så satte jag och mamma oss i bilen och körde två timmar hem igen, oc var hemma halv ett inatt.
Då gick jag och la mig direkt.
Imorgon har jag skola och ska sedan hem och plugga direkt.
På tisdag har jag engelsk diagnos.
 
Förstår du nu anonym varför jag inte kunde upptadera?...
Men godnatt, så ser vi när det där kapitlet kommer......

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej o.o omg jaa har kollat in din blogg 24;7 o ja har tipsat alla minna vänner så det ä nt så konstingt att u fått många läsare o ja kan ta bort dom när som helst såå bäst att u läggar ut ett kapitel annars .......

2012-12-17 @ 06:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback