Ni måste hjälpa mig!

Hola!
Jag känner mig klar med U Smile I Smile, jag känner inte att jag kommer kunna skriva något mer på den mer än ett sista kapitel + epilog.
Jag är så spänd på att få visa vad jag har kommit på till den nya novellen och vad den kommer handla om.
Jag tror verkligen att uppdateringen blir bättre då, verkligen.
Då har jag insperasion att skriva och jag kan komma på grejer som inte har hänt och sånt.
Men en fråga till er, hur vill ni att novellen ska sluta? Jag kanske hinner skriva det idag om ni skiver hur den ska sluta.
Antingen mejlar ni mig, [email protected] eller så kommenterar ni här!
Snabba er älsklingar!!

Kommentarer
Postat av: jasmina

Heej jjag tyckrt att första novellen var wow men den andra blä skulle vara kul om du hade en tjej som inte ãr den MC för. ... jajaser fram i mot novellen

2012-12-12 @ 20:01:26
Postat av: sana

det e bra fortsätt jag tycker att du gör ett super bra jobb haha nu låter jag som en mamma men ändå<3<3<3<3

2012-12-13 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback