vitigt, kommentera vad ni tycker när ni läst!

Skrev igår att jag hade glömt berätta en sakn och det är väl det jag ska göra nu!
Den 25 augusti åker jag till Turkiet i en vecka!
Jag ska verklogen försöka skriva måånga kaptel så jag kan tidinställa flera!
Men jag vet inte riktigt hur många jag ska tidinställa.
så nu frågar jag er!
Hur ofta vill ni ha kapitel? Om varje dag hur mpnga vill ni ha om dan?
Men för att jag ska veta så gäller det för er att kommentera! 
Och vad vill ni läsa om? 
Jag har skrivit klart 2 kapitel så jag ligger nog 3 kapitel före er men på dem kapitlena så är dem bara på turné så ni vet.
Så vad vill ni läsa om! Hjääääälp mig verkligen! Min fantasi är nere på noll så...
 
men när jag kommer hem från Turkiet. Ska jag försöka avsluta U Smile I Smile då? Eller ska den vara slut när jag är i Turkiet? Eller före jag åker? 
Hjääääälp miig verkligen! ;))
Det är viktigt att ni kommenterar vad ni tycker om båda sakerna!
Och inte bara det får du bestämma själv utan jag vill verkligen veta vad NI vill! 
 
Puss!! :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi vill ha 2 kapitel par dag :D tror du du kan fixa det? Och mycket bråk och sånt? :D <3 ÄLSKAAAAR DIN NOVELL

Svar: hm........isåna fall behöver jag idér vad dem ska bråka om m.m ?
jag kanske skulle ta in en gäst bloggare?.....
jag klarar inte av 2 kapitel om dagen tror jag.....
det är rätt svårt....
men jag skriver som en gris med mens haha ;) nej men jag är inte en gris..
men jag ska bara ligga inne typ halva dagen så jag ska skriiiiiiiiiiiiva! Men du när du ser detta. kommentera med sin mail adress så kan vi snacka! du kan ge mig ideér ;)
Haha!!! :))
justinnovells.webblogg.se

2012-08-14 @ 11:23:12
Postat av: Emma

Avsluta inte U smile I smile förens jätte länge :D

2012-08-14 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback