U Smile I Smile Kapitel 37

2 MÅNADER SENARE:

MILEYS PERSPEKTIV:

Just nu var vi på den varmaste delen av turnén och hade bara 1 månad kvar av turnén.

Jag skulle sakna det sen när den var slut verkligen.

Under dem här 3 månaderna har det inte hänt så mycket mer än att vi har varit på turné.

Just nu satt vi alla och kollade på tv och väntade på att vi skulle få komma fram till stranden som vi skulle ta ett stopp på.

Vi var i Chile just nu och alla var helt slut på det här med turné och annat.

Mitt och Justins förhållande har varit lite sisådär den senaste tiden.

Vi hade bråkat om helt löjliga grejer.

Men vi hade båda att skylla på att vi var så grymt trötta och bara var allmänt deppig.

Pattie och jag är oroliga för att Justin snart ska gå in i väggen.

Han har inte haft en enda dag med vila. Jo bara dem få timmarna vi sitter på bussen och väntar på att få komma fram till nästa stopp.

Om han inte har konsert så har han, soundcheck och  genrep också  träffas han fans och springer runt överallt.

Dem få timmarna han har lugn och ro är när han sover.

Och det är bara några få timmar.

Så Pattie och Scooter planerar att jag och Justin ska få åka iväg 3 eller 4 dagar och bara ta det lugnt.

Typ slappa och bara vid stranden i 3 eller 4 dagar.

Men dem vill inte att vi ska sova på turné bussen utan att vi ska åka i förväg till Brasilien där vi har nästa konsert och vara där. På ett hotellrum säger dem.

Jag ser verkligen fram imot det för att då får  jag och Justin verkligen egen tid och kan prata ut om saker och verkligen bara vara.

Sen så kan vi komma tillbaka och vara normala människor igen.

 

’’ Justin. Miley kom hit ett tag’’

Scooter vinkade oss till honom och Pattie och vi gick direkt dit.

’’ Justin du mår verkligen inte bra just nu. Du är alldeles för stressad och tar det inte lugnt så jag och Pattie har bestämt att ikväll direkt efter konserten så åker ni två till Brasilen och är där tills vi kommer om 4 dagar. Kenny och Harry ska med men inte bo vid er. Dem ska bo på första våningen och ni på den högsta. Blir det bra?’’

Justin nickade och slängde sig i sin mammas famn och kysste henne i pannan ett antal gånger och när dem två släppte varandra så gjorde Scooter och Justin ett handslag och sen gick jag och Justin tillsammans till våra handdukar.

När vi kom dit så tog jag upp min vatten flaska och öppnade den och gick mot Justin som satt med ryggen mot mig och hällde den rakt i hans hår och han vände sig snabbt om och började springa efter mig som redan hade börjat springa.

När han fick tag i mig så bar han upp mig som en bebis och började gå tillbaka till dem andra.

Alla skrattade roat och Justin började gå ut i vattnet men ångrade sig och gick en lite bit innan han kastade sin mobil till Alfredo som låg 2 meter ifrån och han tog imot den.

 

Jag fick mig ett dopp innan vi gick tillbaka till våra handdukar.

Fast först och hämtade Justins mobil.

Alfredo satt tillsammans med Jaden och Marwin och inspekterade bakgrundsbilden.

En bild på mig, i bikini, här på stranden.

Jag log men tittade inte in i kameran. Han hade väl tagit bilden när jag minst anade det och ändå hade den blivit så fin.

När vi fick tag i hans mobil så gick vi mot våra handdukar och la oss tätt in till varandra.

 

När vi väl var i arenan och det var dags för Overboard så kändes det verkligen som om jag skulle dö.

Jag var så trött, hade så ont i magen, ont i huvudet, benen och axlarna.

Axlarna hade jag såklart bränt så jag var helt illröd och det kändes verkligen som om jag hade feber.

Vilket jag inte hade då jag hade tagit tempen.

Solkräm är viktigt och det har jag fått lära mig idag…

Jag gick ut på scen och det var slut fortare än vad jag hade trott.

 

När konserten var slut så gick jag och Justin helt döda ut till en bil som väntade på oss som skulle ta oss till flygplatsen.

Packat hade vi gjort innan konserten börjat så det låg en väska i bagaget.

Vi hade bara packat ner det vi skulle ha under dem här dagarna som shorts, linne, badkläder och lite annat så vi har delat väska.

Necessär har vi också delat och Justin har även lagt ner grejer i min handäska som han skulle ha på flyget. Som sin dator och hörlurar.

I taxin satt vi mest och försökte uppehålla varandra så vi inte skulle somna.

När vi var framme på flygplatsen så körde taxin oss ända fram till flygplanet och vi gick direkt ur och in i flygplanet och la oss i soffan som stod där inne.

Min väska la vi ovanför oss och sen så mös vi in oss med ett täcke vi hittade i kanten av soffan.

Jag låg längst in med Justin bakom mig med armarna om mig.

Såhär skulle jag lätt kunna sova.

 

När vi vaknade 3 timmar senare så satt Kenny och Harry i två stolar lite längre bort och väntade på att vi skulle landa och sedan få gå av och åka direkt till hotellet och få fortsätta sova.

Det var ändå natt här i Brasilien.

 

Landningen gick bra och när vi satt i en taxi på väg till hotellet så höll både jag och Justin på att somna och gjorde verkligen allt för att hålla oss vakna.

Justin lyckades men tillslut så gick det inte för mig längre.

Jag somnade men huvudet på Justins axel och när jag vaknade nästa gång så låg jag i Justin famn i hissen.

När Justin märkte att jag var vaken så släppte han ner mig och kysste mig trött innan hissen plingade till och vi var uppe på vår våning, våning 27 högst upp.

Vi skulle inte ha en svit utan ett lite större hotell rum med kök så vi skulle kunna göra någon mat själva.

Kortet satte vi i dörren och med ett klick så öppnade dörren och vi kunde gå in och låsa dörren och lägga korten på det lilla bordet i hallen.

Vi slängde av oss våra skor och tog sedan vår gemensamma väska och min handväska och gick in i sovrummet.

Där stannade vi och Justin la ner väskan på golvet och öppnade den och letade fram en t- shirt som jag skulle sova i och jag la ner min handväska på sängen och plockade upp våra mobiler och la Justins data på nattduksbordet som stog bredvid mig.

Där la jag även våra mobiler och vände mig mot Justin som slängde en tröja på mig och jag skrattade till innan jag drog av min tröja och knäppte upp min bh och drog T- shirten över huvudet och drog va mig byxorna och kröp sedan ner bredvid Justin och mös in mig i hans famn innan vi släckte den lilla lampan vi tänt innan vi la oss ner.

Jag och Justin kollade igenom twitter och twittrade lite snabbt innan vi la ner mobilerna och somnade otroligt snabbt.
_____________________________________________________________________________________
Har visst ett kapitel till och sen så ett halvt också i word...
får se om dem är tillräckligt bra för att lägga  ut ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback