U Smile I Smile Kapitel 35

Dem vuxna i bussen hade bestämt sig för att sova i andra bussar så vi 9 hade en hel buss för oss själva.

Miley och Selena satte sig i soffan och drack ur deras dricker medans dem snackade, vi killar bestämde oss för att spela medans Noah gick för att ringa Christian.

Imed att jag bara hade 4 kontroller så fick vi turas om att spela.

Vi valde att spela NHL 12 vilket var riktigt roligt.

Miley och Selena gick till köket och kom ut inte så långt efter med två chips påsar och en godis påse.

En av chipspåsar tog dem själv och även godispåsen.

Vi öppnade vår chips påse direkt och började direkt slänga i oss chips.

’’ grisar.’’ Hörde vi Miley säga och jag gav min kontroll till Jaden och vände mig mot Miley.

’’ Vad sa du just?’’

Miley flinade innan hon sprang mot badrummet och jag sprang efter.

Hon skulle just låsa dörren när jag tog tag i den och drog upp den.

Jag gick sakta fram till henne och hon startade kranen och tog glaset som stog bredvid och tog lite vatten i det och kastade sedan på mig.

Jag skrattade till innan jag tog en språng mot henne och bar upp henne och gick mot duschen som jag startade när jag var framme vid den och ställde henne i.

Jag visste att det skulle vara kallt för det hade jag ställt in så hon skrek till och hoppade mot mig.

Duschen stängde jag av och tog en handduk och väntade på att Miley skulle ta av sig sina kläder vilket hon gjorde direkt och jag gav henne handduken och hon virade den runt sig innan hon tog sina kläder i handen och ställde sig sen med armen runt min nacke precis som hon väntade på att jag skulle bära upp henne.

Vilket jag gjorde och öppnade sedan dörren och gick mot vårt rum.

När vi gick genom rummet där alla satt så skrattade dem och skakade på huvudet.

Jag la ner Miley försiktigt på sängen när vi kom in där så hennes handduk åkte ner en bit.

Men inte så det syntes något.

Hon reste sig upp och tog på sig kläder innan hon smällde till mig på armen.

’’ Dumma du! Varför slänga in mig i duschen för?’’

’’ Kände för det. Miles ta det ite så hårt’’

Hon himlade med ögonen.

 

Nästa morgon så vaknade jag av att jag hörde röster precis utanför dörren.

’’ Turturduvorna sover fortfarande? Hur länge hade dem tänkt sova egentligen? Dem vet väl att det är konsert om 4 timmar?’’

Det var helt klart mamma.

Sen svarade Alfredo.

’’ Antagligen  vet dem väl inte det. Men det var ändå dem som gick och la sig tidigast. Justin jagade in Miley i duschen och satte på kallvatten och sen så typ 5 minuter senare så kom dem ut. Miley i en handduk med sina kläder i famnen och så bar Justin Miley. Sen så såg vi inte röken av dem längre. Men jag tror verkligen dem är helt döda. Dem  behöver verkligen semester.’’

Jag hörde hur dörren gnisslade till innan ljudet kom när den öppnade sig.

Mamma och Alfredo kom in och började direkt puta på oss.

Jag slog upp mina ögon och vände mig mot mamma som försökte väcka Miley utan framsteg.

’’ Mamma hon går inte att väcka. Och vaknar hon nu så vaknar hon på fel sida och då är hela hennes dag förstörd. Man ska väcka henne lugnt annars så kanske man får en borste eller något i huvudet under dagen. Tro mig. Jag har testat.’’

Alfredo skrattade, högt och mycket, vilket gjorde att Miley vaknade.

Jaha då var denna dagen förstörd, både för henne och för mig.

Är inte min prinsessa glad och lycklig är inte jag glad och lycklig. Det är lite så U Smile I Smile stuk där.

Jag viftade ut mamma och Alfredo och när dem gått ut så rullade jag ett halvt varv så jag låg på Miley och tryckte mina läppar mot hennes.

Hon skrattade till innan jag kände hur hon kysste mig tilbaka.

Dagen kanske var räddad nu.

 

Vi hade legat i sängen och myst en stund innan vi hade bestämt oss för att gå upp.

Imed att vi  duschade tillsammans igår så orkade vi inte duscha nu för vi skulle ändå duscha efter konserten ikväll.

Miley tog på sig ett par vita shorts och en svart tröja med helt genomskinlig där bak.

Hon böt underkläder till ett par vita i spets. Trosorna var ett spets tyg så allting syntes vilket inte gjorde mig något direkt. Det var snyggt på henne. Och jag älskar när hon har såna underkläder.

Bh:n var i spets och men inte genomskinlig.

Jag själv tog på mig ett par jeans shorts som gick till knäna och en vit t-shirt.

Det skulle vara soundcheck först ju och sen konsert lite senare.

 

När Miley sminkat sig och gjort vid håret så gick vi ut till tv rummet/vardagsrummet där mamma och ungdomarna satt och väntade på oss.

Selena och Miley gick mot varandra och kramades en stund innan dem skuttade ut från bussen och vi andra följde såklart efter.

Det dem inte var med på var att fansen tog sig loss och började i panik springa mot dem.

Dem kollade skräckslaget på varandra innan dem vände sig om och sprang mot bussen igen.

Vi sprang in efter dem och Miley slängde sig i soffan och tog sig för fötterna.

Hon hade glömt skor.

’’ Jag kommer aldrig kunna gå i dem höga skorna ikväll på scen så jag kommer bo i mina converse. Tyvärr.’’

Vi skrattade åt henne och jag satte mig vi hennes fötter och la dem i mitt knä och började smått massera dem.

Hennes min ändrades från missnöjd till  nöjd.

Jag flinade smått mot henne innan jag hörde mammas röst.

’’ Vakterna tar bort fansen nu så Miley gå och ta på dig ett par skor. Nu! ’’

’’ Ja mamma.’’

Mamma flinade mot henne och Miley flinade tillbaka innan hon hoppade upp och pussade mig på näsan innan hon skuttade in till sovrummet och kom senare ut i ett par svarta Jeffrey Campbell.

Hon hade nästan precis köpt dem men inte hunnit använda dem så hon försökte verkligen hitta ett tillfälle att använda dem och nu var det tillfället.

Men Miley tyckte dem var höga men kunde skutta nästan lika bra i dom.

 

’’ Hej Alla!’’

Miley kom ut på scen och vinkade mot fansen innan hon gick mot mig och ställde sig bredvid mig.

Hon hann inte stå där så länge innan Scooter kallade ut henne igen, hon skulle ha röstövningar med Mama Jan.

En kram snodde hon innan hon gick ut backstage.

Jag fortsatte soundchecket och när det var slut så gick jag mot min loge där Miley och Mama Jan satt.

När dem var klara så drog jag upp Miley i min famn och höll en hand under hennes knän och den andra vid hennes nacke/axlar.

Hon fnittrade sött till innan hon tog tag i min hacka och drog mig närmare henne.

När jag var tillräckligt nära så kysste hon mig hårt och bestämt, det var nog en av dem bästa kyssarna under hela mitt liv.

Vi satt där och kysstes en lång stund innan dörren slogs upp och in kom en fnittrande Selena och Ryan och Chaz.

Vi drog oss ifrån varandra men jag höll kvar Miley i min famn.

Hon halvlåg i min famn faktiskt.

Dem kollade på oss innan Ryan och Selena slog sig ner i soffan och Chaz i fåtöljen.

 

Jag sprang backstage och såg att Miley stog bredvid Selena och andades ut och in och Ryan kom springandes med en vatten flaska som Selena direkt gav till Miley och hon började dricka från den.

Om inte Scooter hade kommit och sagt till mig att jag skulle på om en minut så hade jag direkt gått till Miley.

Jag sprang snabbt iväg och bytte om och sen så sprang jag till Miley direkt och såg att hon fortfarande stog och andades in och ut.

’’ Vad har hänt? Hur är det babe? ’’

Miley pratade inte så Selena började förklara istället.

’’ Hon började plötsligt andas jätte fort och började bli yr. Hon svimmade nästan men vi lyckades hålla henne vaken vilket var rätt bra. Men du superstjärnan. Ni ses snart. Jag ska fixa så hon lugnar ner sig tills hon ska ut på scen. ’’

Dem 30 sekunderna gick fort så jag sprang direkt ut på scen och började göra numret till Runaway Love som var numret innan Overboard.

Jag hoppas verkligen Miley mår bättre tills hon ska ut.

 

När Overboard musiken började spelas så sprang jag ännu en gång till min loge och när jag kom tillbaka så hörde jag hur Miley sjöng där ute på scen.

Jag sprang ut på scen och fortsatte sjunga på min del och sen så sjöng vi tillsammans slut på låten och Miley gick ut genom skjut dörrarna och jag hörde ett litet skrik där. Antagligen så hade OLLG tjejen sett Miley där.

Musiken till One Less Lonley Girl började spelas och jag sjöng och i mitten på låten så kom tjejen ut.

Hon var blond en rätt så söt tjej. Fast alla mina fans var söta så.

Hennes hand hade hon för munnen och hon grät floder.

Jag fattar inte varför alla alltid gråter när dem kommer ut på scen och när dem ser mig.

Det är ju meningen att dem ska vara glada och inte ledsna.

För när dem är glada är jag glada och när dem är ledsna så är jag ledsen.

Jag gick fram till henne och gjorde det jag brukade göra och just när jag skulle smeka henne på kinden så drog hon mitt huvud mot henne och skulle just kyssa mig när jag vände bort huvudet och började jogga fram till kanten av scenen och veva med min arm.

 

Konserten var slut och jag var helt död.

Jag såg inte Miley och Selena någon stans fast jag hade inte kollat i min loge så jag gick dit och i soffan satt eller rättare sagt låg Miley och andades in och ut igen och hon drack från en vattenflaska.

Medans Selena, Chaz och Ryan satt och pratade lugnande med henne.

Killarnas och Selenas blick vändes mot mig som stod i dörr öppningen och dem kollade med orolig blick på mig.

Jag gick fram till Miley och satte mig på huk vid hennes huvud och när hon såg mig så tog hon bort sin vatten flaska och började andas lite långsammare.

Dörren öppnades till logen och in genom dörren kom alla utom mina dansare som var och bytte omväl.

Dem kollade oroligt på mig och Miley och Tish kom springandes mot Miley och slängde soig ner bredvid mig.

’’ Min ’älskling. Vad är det? Du är helt vit i huvudet. Har du druckit vatten?’’

Miley nickade och jag räckte henne vatten flaskan igen och  hon tog i mot den och drack några klunkar innan dörren öppnades igen och in kom Ryan ( Good ) med  ett choklad och en påse med sura flaskor.

Han slängde dem mot mig och jag visade för Miley vad hon vill ha.

Det blev sura flaskorna hon valde så jag öppnade den påsen till henne och hon tog imot den och började direkt äta en.

Jag tog mina kläder jag skulle ha på mig nu som bestod av det jag hade på mig innan och gick in på toaletten.

När jag gjort det så gick jag ut till logen där Miley satt upp i soffan nu.

Alla hade gått ut från logen så det var bara jag och Miley därinne.

Jag gick fram till henne och drog upp henne i min famn, hon låg precis som en bebis.

’’ Babe, vad har hänt?’’

Hon tittade på mig och hon såg verkligen helt svimfärdig ut.

’’ Jag vet inte. Jag fick plötsligt jätte ont i huvudet och blev yr så Sel gav mig vatten och bad mig andas djupa andetag och det hjälpte när jag såg dig komma av scenen sen så gick jag upp och sjöng och när jag var klar så gick jag hit för att byta om men blev yr igen så jag la mig i soffan och tog din mobil som låg på bordet och skickade ett sms till Selena att hon skulle komma. Och sen så kom du. Jag tror bara att jag hade lågt blodsocker. Men snälla Justin. Kan du ta mina kläder som ligger i din väska och sen så mina piller som ligger i din väska också. Du vet alvedonen. Men jag kan vara såhär för att jag kanske får min mens snart. Jag vet inte men kanske.’’

Hon kan bli såhär när hon ska få sin mens ibland. Hon hade inte varit riktigt såhär innan men ändå lite så.

Fast svagare.

 

När vi kom in i bussen så satt det 2 stycken inne i soffan i bussen.

En liten tjej och en man.

Jag visste redan vem det var när jag såg deras fötter.

_______________________________________________________________________________________

Vem är det? Kommentera för mer ikväll! :))

Har bara ett halvt kapitel i utkastet nu....

Måste skriva, skriiiiiva!
Kommentera, Kommentera! Nuuuuuuuuuuuuuuuu! 
Sista kapitlet om 10 minuter.. lite sorgligt va?..


Kommentarer
Postat av: Emma

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

Svar: ett upp nu ;))
justinnovells.webblogg.se

2012-08-14 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback