U Smile I Smile Kapitel 32

Konserten hade varit en mardröm för mig. Det var något bland det värsta jag har gjort i hela mitt liv.

Men jag backade inte när Nick kom mot mig vilket var bra tror jag, eller jag vet att det var bra.

När vi kommit tillbaka från konserten igår så hade jag känt mig otroligt svim färdig och min hals tog nästan kål på mig.

Jag kunde inte äta, inte dricka och nästan inte prata.

Först hade jag tänkt att inte säga något till mamma och pappa men dem hade märkt att det var något så dem hade såklart sagt till Maggie.

Justin hade jag berättat det för direkt när jag kände det och ja han tycket synd om mig.

Men när Maggie visste det också så beordrade hon att alla bussar skulle stanna och att läkaren som var med oss under hela turnén skulle komma och kolla på min hals.

Ja vi hade börjat köra direkt till Tyskland efter konserten med Jonas Brothers i London.

Det tog ett tag att köra där imellan, det var 3 dagar till nästa konsert och 2 av dem skulle vi åka buss.

Men som sagt när läkaren kommit så hade även dem flesta från Justins crew kommit också.

Dem orkade inte vara i deras egna buss och ville såklart veta hur det var med mig.

Doktorn hade sagt att jag hade fått en form av halsfluss och att jag inte fick sjunga på två till tre dagar.

Konserten som var om 2 dagar fick jag inte vara med på för Maggie bestämde direkt att jag inte fick vara med där och inte heller prata på 3 dagar.

Scooter förbjöd mig och Justin att kyssas för han ville absolut inte att Justin skulle bli smittad.

Justin hade protesterat medans jag hade nickat instämande.

 

2 dagar utan Justins läppar var fan tufft.

Särskilt när han var vid mig hela tiden.

Konserten var ikväll och jag var verkligen besviken att jag inte skulle kunna vara med och sjunga.

Vi fick hoppa över Overboard pågrund av mig…

 

Den tredje dagen utan Justins läppar och att inte prata var inne och jag bara längtade efter att få öppna mig mun och trycka mina läppar hårt mot Justins.

Det är sjukt vad den killen har förändrat mig.

Läkaren vi hade  med oss skulle komma idag och kolla på min hals igen och ja.

Det var inte mer än hoppas att jag skulle få vara med.

Hela turné bussen var tom för att det var soundcheck inne i arenan och jag hade sovit när dem gick in dit.

Men just nu funderade jag på att gå dit.

Vilket jag sen bestämde mig för att göra.

Jag gick in till mitt och Justins rum och drog på mig ett par svarta shorts och ett svart linne och sen så öppnade jag Justins resväska och tog upp hans gråa munktröja med dragkedja och tog på mig den.

Luvan satte jag på huvudet och sen så öppnade jag min resväska och tog upp mina vita converse och snörade på mig dem.

Sminkat mig hade jag redan gjort och detsamma med borstat tänderna så det var bara för mig och ta min mobil och sen börja gå dem få meterna till arenans bakväg.

Längs stängslet stog det några fåtal fans som jag vinkade till innan jag gick in genom dörren och började vant gå genom alla dörrar innan jag gick till det lilla rummet innan scenen där alla stog.

Dem alla log mot mig och jag log tillbaka.

’ Om du ska ut på scen så får du prata lite. Men inte för mycket.’’

Kan ni gissa vem som sa det?  Ja ni gissade rätt. Maggie.

Jag nickade innan jag gick en mick med en guldig topp på och gick sedan ut genom skjut dörrarna till scenen där Justin och Jaden stog och dansade lite.

Det hördes skrik genom hela arenan när jag kom och jag tog micken mot munnen och började prata.

’’ Killar. Ni dansar så grymt fult vet ni.’’

Jag var fortfarande hes men inte lika hes som jag varit för 3 dagar sedan.

Om jag inte får sjunga ikväll så dör jag.

’’ Så du får prata nu? Det visste jag inte. Då kanske du ska ringa Selena som jagat dig hela natten..’’

’’ Har Selena ringt? Hur hörde du det? Justin. Snokar du igen?’’

Justin nickade malligt innan han vände sig mot fansen igen.

’’ Hur många här vill att Miley ska få sjunga  ikväll? ’’

Den lilla  publiken skrek och jag skrattade till.

Fansen ville att jag skulle sjunga idag. Då var det bara för Maggie att ändra sig.

’’ Hör du det Maggie? Låt mig sjunga idag…’’

Jag hörde hur Jaden skrattade till.

’’ Du Miles. Du har tagit min tjocktröja va?’’

’’ Juju. Du vet hur mycket jag älskar den så ja. ’’

 

 

Min tid varade inte länge ute på scenen innan Ryan ( Good) kom ut och hämtade mig för att läkaren skulle kolla på min hals igen.

Jag vinkade till fansen innan jag gjorde armkrok med Ryan och gick backstage och direkt så började Maggie stressa och säga att vi skulle gå till logen.

Istället för att stressa så gick jag lugnt dit och när jag kom innanför dörren så satt han läkaren i soffan och väntade på mig.

Detta skulle väl gå fort.

 

Jag hörde Justin säga hejdå till fansen och sen så en liten stund efter kom Justin och Jaden in i Justins loge där jag och Noah satt.

’’ Får du sjunga ikväll babe?’’

Jag nickade och Justin kom upp mot mig och tryckte sina läppar mot mina.

Det i halsen hade gått bort helt och det var inte smittrisk längre.

Jag kysste honom tillbaka och efter ett tag så drog vi oss ifrån varandra.

Noah log  mot oss och detsamma gjorde Jaden.

Vi satt där och pratade en stund innan jag och Justin gick mot bussen, vi behövde verkligen lite egen tid.

 

’’ Du fattar inte hur mycket jag älskar dig Justin’’

’’ Du kan inte fatta hur mycket jag älskar dig Miles. Du mäter en sten mot ett berg. Jag älskar dig mer än vad jag älskar mig själv. Du är mitt allt älskling’’

Jag aw:ade och tryckte sedan mina läppar mot hans, hårt och bestämt.

Justin tog tag i mina höfter och drog upp mig ovanför honom och la sina händer på min rumpa.

Efter ett tag av kyssande så drog vi våra läppar ifrån varandras med Justins händer på min rumpa låg kvar och mina händer som var inflätade i Justins hår lät jag vara kvar.

’’ Jag älskar din rumpa. Det den mest snyggaste och mysigaste rumpa i hela världen.’’

Jag började skratta. Den snyggaste och mysigaste? Den killen är så grymt konstig ibland.

’’ Snyggaste? Mysigaste? Yeah right.’’

’’ Jag menar allvar. Det är mycket på din kropp jag bokstavligen älskar.’’

’’ Jaha? Ett förslag då Juju?’’

’’ Dina bröst. Underbara.’’

Jag började skratta igen och virrade på huvudet och rullade av Justin och  borrade in mitt huvud på hans kudde och tog sedan täcket och la över mig och även över Justin.

Han borrade in sitt huvud i min hals  och la händerna runt mig.

Justin kysste min hals med jämna mellan rum och jag rös varje gång.

 

Vi fick ligga där inne i Justins och min säng och bara mysa innan den elektriska dörren till vårt rum öppnades och in genom dörren kom Kenny och Ryan ( Good).

’’ Och här ligger ni och myser? Scooter och Maggie är typ hyper stressade för att konserten börjar om en timme.’’ Sa Kenny

Vi reste oss upp och jag rättade till mina kläder och borstade snabbt igenom håret innan jag tog min mobil och gick ut till soffgrupperna där Kenny, Ryan och Justin satt.

Dem reste sig upp när dem såg att jag kom och Justin la armen över mina axlar och jag la min arm runt hans midja.

När vi kom in i Justins loge så satt Maggie, Mamma, Pappa, Noah och Justins crew.

Men det satt 3 extra och dem var inte vem som helst.

__________________________________________________________________________________

Vem var där?.........

Kommentera för mer ;)

Det kommer minst 2 imorgon.

min bestie åker hem så jag har heeeeeela kvällen att skriva till er ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback