sorgligt..

lite sorgligt är det...
U Smile I Smile är nu pausad! Kommer sakna den lite faktiskt..
Men min nya novell... KOMMER UPP I EFTERMIDDAG.
Mamma ska bara få läsa vilken prolog jag sa ha sen så kör vi igång med den nya ;)
Så jag ska skriva som en gris på den nya ;)
Nu ska jag ju tidinställa chapter till den istället när jag ska till Tuuuurkieeet!
 
Min skola börjar imorgon så upptaderingen kommer INTE bli lika bra,
Det kommer nog ett kapitel per dag.. eller fler på kvällen :))
Men jag ska skriva som en gris medans ni kommenterar på dem tre kapitlena här under ;))) <3 
 
Puss!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men U Smile I Smile är väll inte helt slut va??? DEN FÅR INTE VA DET! Snälla säg att du kommer fortsätta på den sen nån gång?! SNÄLLA!

Svar: Haha Nej den är inte helt slut! jag kommer nog fortsätta någon gång!
justinnovells.webblogg.se

2012-08-15 @ 13:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback