Koooommentera!

Nu har jag betsämmt mig
U Smile I Smile kommer avslutas imorgon antagligen!
Jag har inga idéer kvar till den.
Eller så kanske den till och med avlutas idag? Kanske 00:00 inatt? ;)
Jag vet inte men avslutas ska den!
Är så trött på den!
Eller så pausar jag den! Upp till vad jag själv tycker.
jag har 2 kapitel till på U Smile I Smile sen så pausar jag den nog. Och kapitlena är klara! :)
Den ny novellen. Vad sägs som den kommer imorgon? 
Ni kommer få en prolog så fort min mammi har fått välja vilken det blir.
 
Har fresten berättat för mamma att jag hade en novellblogg men inte bloggadressen.
fatta vad pinsmt.. fast vi tog det på sms men ändå ;)
 
Nytt kapitel nu direkt.
Sen så ett till efter typ 10 minuter sen så kommer det ett inlägg där jag förklarar allting, hur det ligger till och så !! :)) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej :( men lägg upp de kapitlerna som du har! :)

Svar: yepp dem kommer nu ;) har nog ett till på datan så dem koooommer nuuu ;)
justinnovells.webblogg.se

2012-08-14 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback