kommer sakna er.. :3..

När ni läser det här så sitter jag antagligen på ett tåg in till Kastrup eller i bilen!
Men jag har tidinställt ett kapitel varannan dag tror jag att det blev.
Ett kapitel nu på Lördag. ( 25/8) kommer det!
Men minns inte vilken tid :3 haha
Har tidinställt dme på olika tider xD.
Haha!
Men jag kommer nog skriva ett kapitel på planet med penna och papper ;) 
jag hoppas att jag får ihop det så jag kan skriva in det på datorn och sen så publicera det på kvällen när jag kommer hem. 
Sålänge jag inte är hos min mamma då!
 
Jag vill verkligen att ni kommenterar så mycket att jag får en chock när jag kommer hem.
Ni vet att jag älskar kommentarer!
Men vi hörs när jag kommer hem! Skriver ett inlägg dagen jag kommer hem iallafall! ;) 
Kraaaaaam på er babes <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback