Yes dad, I has eat, Chapter 8

AMBERS PERSPEKTIV:
Jag satt och väntade i köket på mamma och pappa dem ville prata med mig sa dem.
Jag har gått ner otroligt mycket på dem här 2 veckorna sen jag kollade mig i speglen.
Hela gänget var jätte oroliga för mig och kommer väl snart säga att jag inte för lov att sjunga förens jag äter.
Vilket jag inte tycker är okej, jag känner mig fortfarande tjock men har nog släppt det lite.
Justin har pratat med mig hela tiden om det och jag har aldrig fått lägga upp mat själv och inte heller bestämma mat själv.
Det är alltid mamma eller Pattie som gör det till mig. Mama Jan är sur på mig för att jag inte äter och för att min röst förstörs när jag inte äter.
Chaz,Ryan och Poppy ska komma imorgon jag behöver verkligen Poppy vid min sida nu och Chaz och Ryan kommer för att hjälpa mig och så vart det kanske lite för att Ryan ville träffa Poppy.
Om jag inte har berättat det så har Chaz och Sammy gjort slut, han blev förbannad på henne för att hon gjorde så mot mig.
Mamma och pappa kom in i köket och satte sig framför mig.
'' Så gumman, hur mår du? har du kommit ur det tänkandet?'' frågar mamma
'' Lite, justin har hjälpt mg med det. mycket.'' svarar jag och ler
'' Känner du dig redo för att ha egen konsert ikväll ? eller? '' frågar pappa
'' Ja verkligen det var såå länge sen men pappa och mamma . jag har ätit tre mackor idag och klockan är bara 10 ! duktig va ? '' säger jag
'' Jätte duktigt  gumman men vi måste nog bege oss mot arenan nu. Justin undrar om du vill ha med over board på din konsert? han kan sjunga den med dig? det var helt okej med honom sa han!'' säger pappa
Mitt sound check skulle strax börja och jag hade ätit en macka till och jag, Justin ,Alfredo och Marwin (justins dansare!) skulle till Mc Donalds efter mitt soundcheck för att jag skulle äta.
Jag tror verkligen inte att jag får lov att beställa själv som  vanligt.
Någon av killarna skulle göra det för alla i hela crewet  har blivit informerade om mina ätstörningar och min anorexia, ja vi hade fått veta det.
Men det känns som att den saknta men säkert börjar att försvinna nu.
Vi har med en personlig psykolog/läkare som hjälper och pratar med mig, vilket känns skönt.
Soundcheket var slut och jag gick med Alfredo,Justin,Kenny  och Marwin mot bakdörren där det står en bil och väntar på oss.
När vi  var framme på Mc så parkerade Kenny bilen och vi gick tillsammans in med Kenny en bit bakom.
Killarna gick fram till kassorna och jag stog som förstelnad precis innan för dörren.
När jag kände doften av mat blev jag både spy färdig och hungrig.
Alfredo kollade bak på mig och kom snabbt fram till mig.
'' Sötnos, vad hände? kom nu ! annars kommer Justin ! Du vet vad han kommer göra. '' sa Alfredo
'' Jag vet precis vad han kommer att göra så kom nu.'' svarar jag
Jag och Marwin gick och satte oss och Justin , alfredo och Kenny kom kort där efter med 4 big mac och en 6 bitars Chicken Mc Nuggets.
Kenny delade ut och alla började äta utom jag.
'' Du måste äta nu liltjejen! Snälla ? Scooter kommer döda oss och Mama Jan kommer snart på flipp på dig ! '' säger Kenny och kollar jätte alvarligt på mig.
Jag nickade och öppnade lådan och tog upp en nugget jag stoppade in den i munnen och alla nickade gillandes mot mig.
''Det var gott hörni ! Seriöst jag tyckte maten var god ? '' säger jag överlyckligt.
Killarna flinar och alla återgår till att äta ja även jag.
När vi alla var klara så gick vi ut till bilen och körde mot arenan igen.
Jag gick igen hela numert som jag skulle uppträda med ikväll och märkte inte att jag hade börjat sjunga lite tyst på Can't Be Tamed förens killarna började applodera jag hade visst sjungt hela låten lite väl högt.
Jag himlade med ögonen och ätergick till att tänka.
När vi tillslut kom fram till arenan kom det en massa fans och började dra i mig.
Jag tog mig lätt ur med hjälp av både Justin och Kenny sen så börjades det med att skriva massor med autografer och ta en massa bilder.
Tillslut så hade jag skrivit till alla och det var ett flertal som hade kommenterat att jag var smal och att jag skulle äta mer.
Om jag ska vara ärlig så hade det sårat mig men ja inte så mycket.
När vi kom innan för dörren så kom nästan alla mot mig.
Och började fråga ut mig vad jag hade ätit och om jag hade ätit och hur det hade gått.
Jag svarade ärligt att jag hade ätit och att vi hade ätit på Mc Donalds och att det hade gått bra.
Strax efter kom det en massa folk som började dra i mig och prata med mig.
Vad jag fattade det som så skulle jag gå till min loge som jag delade med Justin och träffa min stylist och sen gå till Mama Jan sen så var det dags för konserten att börja.
När jag kom innan för dörren i logen så kom min stylist Vanessa fram till mig och bad mig sätta mig i stolen så Vanessa kunde börja sminka mig och göra vid mitt hår.
Vi valde att plata det och sätta upp det i en hög häst svans.
När vi hade fixat håret och sminkningen så höll Vanessa fram mina kläder till Who Owns My Heart som jag skulle börja med, en svart body och ett par svarta  kilkklackar till mig.
2 timmar senare :
Konserten var slut och jag var hel nöjd jag hade saknat det här.
Specielt att stå på scen.
När jag hade duschat så åkte vi alla hem till hotellet och gick och la oss.
Jag och Justin delade rum som vanligt så vi gick tillsammans in på vårt rum och gick och la oss efter vi hade gjort vid oss.
Har jag börjat få känslor för Justin eller ?
____________________________________________________________________________________
Jag lyckades!
Nu måste jag sova innan pappa får flipp på mig.
KOMMENTERA!
Det kommer kanske ett imorgon det bros på om jag kommer hem allt för sent.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback