U smile I Smile, Kapitel 1

Jag sprang och sprang så långt bort jag kunde komma från honom, jag visste precis vart jag skulle   i vanliga  fall men jag kunde inte komma ihåg vart det var jag skulle svänga.

Det enda jag koncentrerade mig på vara att springa ifrån honom, han hade varit otrogen..

 

Jag var tillsammans med Nick Jonas eller jag skulle inte vara det så mycket längre,

Jag hade sett honom och Lucy Hale kyssas.

 

Nu undrar ni säkert vem jag är? När ni fått reda på lite om mig ?

Eller om mig och mig men om lite om något som hänt mig jallafall.

 

Jag är den kända skåderspelerskan och sångaren, Miley Cyrus.

16 år och har gjort 5 turneer.

Varit med i flera säseonger av Hannah Montana  och en film med Hannah Montana.

Varit med i The Last Song, High School Musical 2, Sex And The City 2 och en ny film nu L.O.L.

Det var några stycken orkar inte räkna upp fler.

Min pappa heter Billy Ray Cyrus och min mamma heter Tess Cyrus.

 

Just nu så var jag på turné och skulle vara det i några månader till innan jag fick sommarlov.

Men jag hade åkt hem i två dagar för att träffa Nick.

Men det hade inte gått så bra som jag hade trott…

 

 

Jag hade gått i skolan ett tag för att jag behövde en paus från min karriär.

Det hade varit rikgtigt roligt och jag hade trivts där, rikigt mycket.

Jag hade varit med i skolans fjortisgäng dem men helt förkorta kjolar och helt förstora urringningar,dem med genomskinliga kläder och dyra underkläder.

Jag hade blivit riktigt kaxig då och ja, det hade gått bort när min paus hade varit över.

Vilket var bra, jag gillade inte den sidan, inte dem andra heller.

Det var då jag fick känslor för Nick när jag hade kommit tillbaka där ifrån..

Vilket jag ångrade nu.

 

Tillslut så såg jag vart jag var utanför hotellet jag bodde på, jag gick i normal takt in genom dörren och hade handen för mitt huvud så inte dem enstaka papzen som stod utanför skulle se mitt sönder gråtna ansikte.

 

Jag kom in genom dörren på hotell sviten jag och mitt crew delade.

Dem hade följt med för att det var konsert imorgon så då tyckte dem att dem skulle följa med istället.

Alla vände upp blicken mot mig och spärrade upp ögonen när dem såg mig.

Jag gick snabbt förbi dem  in på mitt rum jag hade tillsammans med min lilla syster Noah.

Hon låg i sängen och kollade på sin mobil men när hon hörde att dörren öppnades så kollade hon upp på mig och la snabbt ner sin iphone 4 s i sängen och visade med handen att jag skulle komma.

Jag gick sakta fram till henne och hon kramade om mig när jag kom fram till henne.

’’Vad har hänt syrran? ’’ frågade hon

’’Nick…. Kysste…. Lucy…..Hale…..När….Jag….Kom..’’ snyftade jag fram

’’ Han gjorde vad? Åh herregud vännen! Han är inte värd dig syrran’’ svarade hon en aning argt.

Mamma kom strax in på rummet och frågade vad som hade hänt, jag berättade för henne och hon fick ungefär samma reaktion som Noah.

Jag somnade efter några timmar av gråt och glädjelösa skratt när Noah eller mina dansare sa något roligt.

___________________________________________________________________________________________
Vad tycker ni ? ;)
Själv tycker jag faktist att den var bra!
Orkar inte leta bilder sorry!!
nästa kapitel vet jag faktist inte när det kommer!!
Jag ska ner och handla nu och hämta en kompis och hon ska sova hos mig inatt. sen imrogn kommer jag till pappa. så jag ska försöka skriva då ;)
// Moa ! En kommetar på inl'ggt om hur jag skulle göra!
Gör mig glad och kommentera minst 2 kommentarer här?
MINST 2 KOMMENTARER FÖR NÄSTA!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback