tröttnat..

heej!
jag har tröttnat på denna novellen nu..
Jag ska nog pausa den och brja på en ny...
eller så skriver jag lite till på den tills den får ett slut och sen börjar med en ny ?
Jag tycker att den nya är rikigt bra faktist..

allternativen:
1: Pausa I will Never Let You Go och börja på en ny!
2: Fortsätta på IWNLYG tills dne är slut och sne börja på dne nya! `

Kommentera 1 eller 2  ;) det tar 2 sekunder snälla ?
jag slutar seriöst skriva snart.... ni kommenterar ju aldrig ??


// En arg och besviken jag !

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vet inte riktigt det är nog du som får välja :)

2012-04-30 @ 16:05:30
URL: http://sophielovisas.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker att du ska forsätta med I will never let you go, den är ju jätte bra och spännande :)

2013-03-09 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback